top of page
Obrázek autoraZpravodaj Občasník

Babiše čeká nový soud. Tentokrát ale bude v roli žalobce


Praha - Komerční Banka hlásí podezřelé převody na účtu bývalého premiéra a nynějšího kandidáta na pozici prezidenta Andreje Babiše. V neděli před rozhodnutím soudu z něj zmizelo 700 tisíc, včera dalších 450.


Během pěti dní z účtu Andreje Babiše zmizelo přes milion Kč. Zajímavé však je, že peníze zamířili přímo na účet jistého soudce, který ho v pondělí zprostil obžaloby. „Absolutně netuším, co se to stalo,” tvrdí Andrej Babiš v rozhovoru pro Občasník. „Zrovna jsem dokončoval přípravy na poslední týden před volbami a najednou mám vybílený účet!”


„Samozřejmě jsem krádež okamžitě nahlásil a jelikož nevím, kdo byl viník, tak jsem podal žalobu na neznámého pachatele. To znamená, že mě čeká další soud, naštěstí ale v roli žalobce,” popisuje Andrej Babiš svojí příhodu. „Doufám že okrádání poctivých a spravedlivých lidí jako jsem já bude řádně vyšetřeno a následně také potrestáno,” podotkl.


Případem se už také zabývají vyšetřovací orgány Policie ČR. „Bohužel máme zatím jen jednoho podezřelého muže, kterého se nám zatím nepovedlo ani identifikovat,” uvedl mlůvčí policie ČR. „I tak ale doufám, že bude případ brzy vyřešen.”



Tajný ruský agent a hacker podezřelý za transakce na účtu Andreje Bebiše


Andrej Babiš také uvedl své plány do blízké budoucnosti. „V roce 2023 chci zvýšit produkci řepky na 60% rozlohy českých polí,” říká Babiš. „Pokud se ptáte z jakého důvodu, tak proto, že jsem velký milovník a ochránce přírody. Včely a motýli mají tu mojí řepku totiž hrozně rádi. A až budu zvolen prezidentem, tak plánuji požádat o další dotaci na Farmu Čapí Hnízdo. Člověk by totiž nevěřil, jaká je cena provozu farmy kvůli neschopnosti vlády Petra Fialy snížit inflaci!”

39 zobrazení1 komentář

1 Comment


Ondřej Šanc
Ondřej Šanc
Jan 13, 2023

Pan Babiš si pro jednou vyzkouší soud i z druhé strany. Ať si to užije.

Like
bottom of page