top of page
Obrázek autoraZpravodaj Občasník

Nová báseň od Občasníku! Podrobný vývoj síly ruské armády:

Ruská armáda:


Ještě před dvěma lety

velká ruská armáda

sbírala vysoké mety,

sláva, chvála, paráda.


Druhá nejsilnější armáda

to na světě tehdy byla,

ale Putinova nadvláda

jí velmi uškodila.


Po únorové invazi na Ukrajině,

to šlo s Ruskem rychle z kopce.

A jelikož situace vypadala beznadějně,

tak Putin zavolal Wagnerovce.


Druhá nejsilnější armáda na bojišti,

zubožení vojáci skuhrají.

Ruské tanky se válí na smetišti,

Rusové přesto ve výhru doufají.


Polovina vojáků nevěří propagandě,

druhá půlka neví, co zde dělá.

Proto v téhle vojenské bandě,

i nejstatečnější strachy zbělá.


Pak Wagnerovci řekly dost,

už zde bojovat nebudeme.

Celá válka je pitomost,

na protest Moskvu dobijeme!


Wagnerovci se dopustili zrady,

soupeře bodli jako štír

Lukašenko si s tím neví rady

a tak musí podepsat mír.


Smějí se tomu všichni na světě,

dokonce i brouk v hrachovém lusku.

Kdysi druhá nejsilnější armáda na planetě,

nyní druhá nejsilnější armáda v Rusku!










34 zobrazení1 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

1 Comment


kmalenovsky
Oct 15, 2023

Maskáče

Jen si vezmu maskáče

aby mi to seklo

hned mi ekzém naskáče

mám to zkrátka peklo

Maskáče ach maskáče

jenom pro vás žiji

to si někdo odskáče

že mám alergii!

Maskáče ach maskáče

je mi to tak líto

občas je mi do pláče

ale maskuji to - - - KM z HM

Like
bottom of page